close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
تدریس خصوصی ریاضی پنجم دبستان

تدریس خصوصی ریاضی پنجم دبستان در تهران

banner
جستجوگر پیشرفته



تدریس خصوصی ریاضی پنجم دبستان در تهران


 

http://up.riazitehran.ir/view/794378/5742594244.jpg

برای اطلاع از بروز ترین اخبار تحصیلی، جزوات و نمونه سوالات امتحانی عضو شوید

همراه ما باشید و ما را به دوستان خود  معرفی کنید.

https://telegram.me/riazitehran



modarese khob on twitter  modarese khob on facebook  modarese khob on facebook 

آموزش به دو صورت خصوصی و گروهی می تواند انجام شود. تدریس خصوصی به نسبت تدریس گروهی مزیتهایی دارد که تعدادی از آنها در اینجا ارائه می گردد: 

- در حالت تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد دانشجو یا دانش آموزان به نسبت کلاسهای گروهی خیلی کمتر است، سوالات به صورت راحتتری پرسیده شده و اشکالات خیلی راحت تر برطرف خواهد شد. 
- در صورتی که کلاسهای تدریس خصوصی در منزل برگزار گردد، وقت دانشجو یا دانش آموز در راه کلاس تلف نمی شود. 
- خیلی از دانش آموزان یا دانشجویان در بعضی از قسمتهای درس اشکالات پایه ای دارند که در کلاسهای گروهی قابل تشخیص و قابل رفع نیست. در کلاسهای خصوصی دانشجویان یا دانش آموزان به راحتی می توانند سوالات و اشکالات خودشان را بپرسند. 
- در کلاسهای خصوصی در صورتی که مدرس متناسب با سلیقه دانشجو و یا دانش آموز تدریس نکند، به راحتی می توان با مدرس دیگری کار کرد و مدرس را عوض نمود. 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 209


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [پنجشنبه 31 تير 1395 ] [ 18:16]
تاریخ

دانلود كتاب رياضي پايه پنجم ابتدايي (چاپ 95) 

منبع:دفتر برنامه‌ريزی و تأليف كتب درسی 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 268


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 24 مرداد 1394 ] [ 2:49]
تاریخ

 

                                  دانلود کتاب معلم ریاضی پنجم دبستان                            

 

 

 

 

منبع:دفتر برنامه‌ريزی و تأليف كتب درسی      


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 227


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 24 مرداد 1394 ] [ 2:34]
تاریخ

سوال های بسیاری از هزینه تدریس خصوصی مقطع ابتدایی پرسیده می شودخیلی از خانواده ها با سختی مطالب و روش جدید مقطع ابتدایی تا حدودی آشنایی دارندتدریس خصوصی ریاضی ابتدایی حتما توسط دبیر با تجربه و متخصص در تدریس دوره ابتدایی باید صورت گیردهزینه هر ساعت تدریس خصوصی مقطع ابتدایی در تهران مبلغی بین 15 تا 30 هزار تومان می باشد که به سابقه تدریس، سطح تحصیلات مدرس و درس مربوطه بستگی دارد. مدرس خوب به شما تضمین می دهد بهترین دبیران را برای شما در نظر گیرد. در ضمن شما می توانید با ثبت نام در موسسه مدرس خوب از پشتیبانی رایگان ما در طی دوره برخوردار گردید.

خدمات موسسه آموزشی مدرس خوب:           

* اعزام مشاور خانم و آقا به منزل و محل کار شما در اسرع وقت برای مشاوره و ثبت نام

*اعزام دبیر مجرب خانم و آقا به تمام مناطق تهران

* پشتیبانی رایگان در طی دوره

*برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی به صورت رایگان

*تهیه و تولید کاربرگ های استاندارد آموزشی برای هر مبحث     


:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

:: بازدید : 195


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [شنبه 08 فروردين 1394 ] [ 13:5]
تاریخ

در اين مجموعه سعي شده است29 روش متنوع و جالب براي املا و تصحيح آن ارائه شود تا با ياري همكاران گرامي درس املا براي فراگيران جذاب و شيرين شود..

  • در مواقعي که شاگردي ضعيف است و در املا پيشرفت چنداني ندارد، مي‌توان در هنگام ديکته دانش‌آموز ضعيف را کنار دانش‌آموز قوي نشاند تا بعضي از لغات را که برايش مشکل است، با مشورت بنويسد. در نتيجه دانش‌آموز ضعيف، هم آن لغت را به خوبي به ذهن مي‌سپارد و هم با افت نمره به طور مکرر مواجه نمي‌شود. البته اين روش نبايد به طور تکرار و هميشگي باشد.
  • در هنگام تصحيح کردن املا، معلم صحيح لغات را نمي‌نويسد و دانش‌آموزان خودشان درست لغات را از کتاب پيدا ‌کنند و بعد ما به آن املا نمره مي‌دهيم. يعني، ابتدا دور کلمات اشتباه خط مي‌کشيم و صحيح آن را بچه‌ها مي‌نويسند و ما به صحيح نوشتن آنها نمره مي‌دهيم.
  • روش ديگر اين است که معلم بهتر است متن ديکته را قبل از املا براي بچه‌ها بخواند، ولي بچه‌ها چيزي ننويسند و تنها گوش دهند. بعد از املا هم بايد متن مجدداً خوانده شود، يعني در هر املا کل متن بايد سه بار خوانده شود.
  • در صورت ديگر املا، مي‌توان شفاهي ديکته را خواند و بچه‌ها لغات مهم آن را در هوا بنويسند.
  • نوع ديگر املا مي‌تواند چنين باشد که شاگرد پشت سري کلمات را با انگشت روي پشت فرد جلويي بنويسد و شاگرد جلويي از روش حرکت انگشت فرد عقبي بتواند لغات را بفهمد و بنويسد که اين يک نوع بازي و املا است.
  • در روش ديگر به بچه‌ها مي‌گوييم روزنامه با خود به کلاس بياورند و لغات را ببرند و از لغات بريده شده يک بند املا براي ما درست کنند و بر روي ورقه بچسبانند. يا اين روش مي‌تواند به صورت گروهي هم در خانه انجام گیرد..
  • مي‌توان املايي را به صورتتايپ كرده بدون نقطه، بدون تشديد و يا به صورت لغات ناقص به دانش‌آموزان داد تا آنان در جاي مناسب نقطه بگذارند و يا تشديد قرار دهند يا لغات ناقص را کامل کنند.
  • مي‌توان ديکته را به صورت لغات صحيح و غلط در کنار هم قرار داد تا بچه‌ها کلمه غلط را خط بزنند.
  • روش ديگر املا مي‌تواند به صورت تصويري باشد. يعني چندين شکل را به دانش‌آموزان بدهيم تا آنان املاي صحيح آن را بنويسند.
  • املا به صورت گروهي: به اين شکل که بچه‌ها را به گروه‌هاي 5 يا 6 نفره تقسيم مي‌کنيم و در هر گروه، هر خط را يک نفر از گروه مي‌نويسد و در انتها نمره گروهي مي‌دهيم و آن املا در پوشه کار گروه‌ها قرار مي‌گيرد.
  • هر گروه يک متن املا با کمک تمام اعضاي گروه خود مي‌نويسد و ما املاي همه گروه‌ها را جمع‌آوري کرده و مي‌خوانيم و سپس يا بهترين متن ديکته را به کل کلاس مي‌گوييم و يا از هر گروه يک پاراگراف انتخاب کرده و ديکته تلفيقي تهيه کرده و به کل کلاس، ديکته مي‌گوييم. در اين صورت متن ديکته را بچه‌ها انتخاب کرده‌اند.
  • بچه‌ها را گروه‌بندي مي‌کنيم و سپس هر گروه متن ديکته‌اي را مي‌نويسد و براي گروه ديگر مي‌خواند تا آن گروه بنويسند. ديکته گروه به گروه نام ديگر اين ديکته است.
  • در روش ديگر، باز بچه‌ها به گروه‌هاي 5 يا 6 نفره تقسيم مي‌شوند. 10 کلمه مهم از درس انتخاب مي‌کنيم و از بچه‌ها در گروه‌ها مي‌خواهيم که هر کدام جمله‌اي را در ارتباط با درس بنويسند و از کلمات مهم مورد نظر استفاده کنند و هر گروه جملات خود را کنار هم گذاشته و يک متن کوتاه و زيبا بسازد.
  • املاي تقويت حافظه: بدين صورت که معلم متني را روي تابلو مي‌نويسد .بعدمتن را براي دانش‌آموزان مي‌خواند و سپس روي نوشته‌هايش روي تابلو پرده مي‌کشد و بچه‌ها بايد هر آنچه از متن فهميده‌اند را بنويسند. سپس معلم پرده را از روي نوشته ها برمي‌دارد و بچه‌ها متن خود را با متن تابلو مقايسه ‌کرده و به خود امتياز ‌دهند.
  • روش ديگر، مي‌تواند استفاده از آينه باشد که کلمات را بر عکس روي تابلو بنويسيم و بچه‌ها با آينه درست آن را بنويسند و يا صحيح آن را بخوانند.
  • ديکته آبکي: روش ديگر، استفاده از آب و محيط حياط مدرسه است. بدين ترتيب که بچه‌ها به صورت انفرادي و يا گروهي با خود آب‌پاش به مدرسه مي‌آورند و با آب ديکته را روي زمين بنويسند و گروهي نوشته‌هاي خود را تصحيح کنند.
  • روش ديگر در تصحيح املا اين است که دانش‌آموزان با اشتباهات خود جمله بسازند و يا ديکته به صورت جمله‌سازي از لغات مهم درس باشد. (پايه اول از دیماه به بعد)
  • کلمات مهم يا مشکل درس را روي پارچه بنويسند و سپس با خمير و يا نخ و سوزن کلمات را بسازند و يا بدوزند که در اين صورت املا با هنر و بازي توأمان مي‌شود (يادگيري تلفيقي)
  • دانش‌آموزان از اشتباهات خود در املا، کلمات هم‌خانواده، متضاد و يا هم معنا بنويسند.
  • براي آشنايي دانش‌آموزان با انواع صداها و لهجه‌ها در هنگام ديکته گفتن و از اين که بچه‌ها تنها به صدا و لحن معلم خود خو نگيرند، معلم مي‌تواند از اطرافيان خود بخواهد تا متن املا را بر روي نوار بخوانند و صداي خود را ضبط کنند و سپس آن متن را به کلاس بياورد و بچه‌ها از روي آن نوار ديکته بنويسند و در هنگام ارزشيابي پاياني و يا هر زمان ديگر بچه‌ها دچار مشکل نشوند.
  • همکاران معلم مي‌توانند در املاهاي کلاسي جاي خود را تعويض کنند و به بچه‌هاي کلاس‌هاي ديگر املا بگويند تا بچه‌ها با انواع صداها و لحن‌و گويش در ديکته آشنا شوند.
  • دانش‌آموزان مي‌توانند به والدين خود ديکته بگويند و والدين ضمن هماهنگي قبلي با معلم در املاي خود چندين کلمه را اشتباه بنويسند تا بچه‌ها آنها را تصحيح کرده و به پدر و مادر خود نمره دهند.
  • بچه‌ها مي‌توانند به معلم خود ديکته بگويند. هر گروه يک پاراگراف به معلم بگويد و در انتها گروه‌ها ورقه‌معلم را تصحيح کنند و يا هر گروه پاراگراف مخصوص به خود را تصحيح کند. البته بهتر است معلم چند کلمه را عمداً اشتباه بنويسد.
  • براي والدين بي‌سواد، فرزند مي‌تواند صداي خود را ضبط کند و از روي صداي خود به خودش ديکته بگويد يعني صداي ضبط شده خود را جايگزين صداي اولياي خود که بي سواد هستند، نمايد.
  • يکي ديگر از روش‌ها براي تصحيح املا اين است که مي‌توان املا را به بچه‌ها داد تا تصحيح کنند، ولي در نهايت نمره نهايي را معلم بدهد و يا دانش‌آموزان تصحيح کننده با مداد کنار دفتر فرد، نمره بگذارند و بعد معلم، نمره خود را با نمره‌اي که دانش‌آموزان داده مقايسه کند.
  • معلم لغاتي را بر روي مقوا مي‌نويسد وآن را به تابلو نصب مي‌کند و زمان کوتاهي وقت مي‌دهد تا دانش‌آموزان کلمات را به دقت نگاه کنند و سپس مقوا را برمي دارد. در اين جا بچه‌ها هر آنچه از لغات در ذهنشان مانده است را مي‌نويسند و معلم ضمن تصحيح املاي فراگيران؛ دقت آنان رانيز س سنجد..
  • دانش‌آموزان املا را در هوا بنويسند و ما هم در هوا تصحيح کنيم نه با قلم و روي کاغذ.
  • روش ديگر املا که همراه با بازي هم است، اين است که دانش‌آموزان با گچ روي زمين مدرسه و حياط مدرسه ديکته بنويسند و سپس حياط را دسته‌جمعي بشويند تا آثار گچ حياط مدرسه را کثيف نکند.
  • معلم مي‌تواند املا را بر روي چندين کارت بنويسد. بعد کارت‌ها را بين گروه‌ها تقسيم گرده تا تمام گروه‌ها کارتها را ببينند. سپس کارت‌ها را جمع کرده و از روي آنها ديکته بگويد

 

 


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 191


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [یکشنبه 16 شهريور 1393 ] [ 2:14]
تاریخ
نکات مهم ریاضی پنجم دبستان

.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 993


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [چهارشنبه 08 مرداد 1393 ] [ 5:2]
تاریخ

.


:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 9

:: بازدید : 620


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [دوشنبه 07 مرداد 1392 ] [ 19:21]
تاریخ
 
ضمیمهحجم
 کار و فناوری 6.87 مگابایت

ضمیمهحجم
 فرهنگ و هنر 11.64 مگابایت

ضمیمهحجم
 تعلیمات ادیان الهی و اخلاق 905.64 کیلوبایت

ضمیمهحجم
 آموزش مهارت های نوشتاری  26.27 مگابایت

ضمیمهحجم
 انگلیسی 3 7.54 مگابایت

ضمیمهحجم
 علوم تجربی 9.53 مگابایت

ضمیمهحجم
 ریاضی 5.75 مگابایت

ضمیمهحجم
 مطالعات اجتماعی 10.44 مگابایت

ضمیمهحجم
 فارسی 8.47 مگابایت

ضمیمهحجم
 عربی 9.59 مگابایت

 

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 230


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [دوشنبه 07 مرداد 1392 ] [ 2:33]
تاریخ
هدیه های آسمان پنجم دبستان

.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 239


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [سه شنبه 01 مرداد 1392 ] [ 1:6]
تاریخ
فارسی پنجم دبستان

.


:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 195


نویسنده
نویسنده : اکبری
تاریخ : [سه شنبه 01 مرداد 1392 ] [ 1:3]
تاریخ
آخرین مطالب ارسالی
تدریس خصوصی ریاضی پنجم تاریخ : پنجشنبه 08 شهریور 1397
آموزش کامل اعداد اعشاری پایه پنجم دبستان تاریخ : چهارشنبه 20 تیر 1397
آموزش ضرب اعداد اعشاری پایه پنجم تاریخ : چهارشنبه 20 تیر 1397
طرح درس اعشار پایه پنجم دبستان تاریخ : سه شنبه 19 تیر 1397
متن سوالات درس به درس علوم پنجم دبستان تاریخ : شنبه 16 تیر 1397
جزوه فصل اول تا هفتم علوم پنجم دبستان تاریخ : شنبه 16 تیر 1397
جزوه درس ۱۰ علوم پنجم ابتدایی تاریخ : شنبه 16 تیر 1397
نمونه سوالات هدیه های آسمانی پایه پنجم ویژه دی ماه تاریخ : شنبه 16 تیر 1397
آزمون نوبت اول ریاضی پنجم دبستان تاریخ : شنبه 16 تیر 1397
جزوه فصل ۸و۹علوم پنجم تاریخ : سه شنبه 12 تیر 1397
صفحات سایت
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز







http://up.riazitehran.ir/view/2688382/tabligh%20vid.jpg
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 44
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 103
باردید دیروز باردید دیروز : 163
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 43
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 53
بازدید هفته بازدید هفته : 266
بازدید ماه بازدید ماه : 2,915
بازدید سال بازدید سال : 14,345
بازدید کلی بازدید کلی : 51,867

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.226.209.201
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir